Tahu tak saya rindu? :c


Assalamualaikum....
I miss my blog, and i miss uolls. Ahaks ahaks! Post kali ni agak jeng jeng jeng, menyentuh hati lah macam cerita Ombak rindu. Ceh konon :3 Hahahaha takdelah sampai macam tuh sekali. Em, i just miss him, so much.... Tapi adakah dia merindukan saya juga? Hohoho.
Kehadapan awak yang bernama ______. Saya rindu awak tahu tak? :c 11 hari tanpa text, call, morning text, goodnight text. Uhm, i miss you so much. Bila ada game ManUtd lagi lagi lagi lah saya rindukan awak. Yeah, awak peminat setia ManUtd. Bfore ni, bila ada game Mu je, mesti awak akan text saya untuk teman awak tengok. Mean, tengok rumah sendiri sendiri lah. Harharhar, now awak nak online pun kena cari wi-fi (hanya untuk 11 hari sahaja). Kalau tak, memang tak online lah cerita dia :c

Setiap saya online saya mesti akan dm-ed awak, atau pun mention. Senang cerita 'setiap hari', yelah sebab saya pun tiap hari online kan. Hohoho, mana saya pergi saya akan bagitahu awak. Yelah sebab last call harituh pun awak ada cakap 'apa apa je kena bagitahu saya...' Hamaigad rindunya saya dekat awak :'c

Time dekat airport awak call saya, act saya tak nak pun pick up. Yelah tak pasal pasal menangis pulak kang. Ada pulak drama yang tiada pengarah dan penerbit. Tapi 'mesti wajib sunat' kena angkat, sebab nanti 11 hari tak kan dengar suara dia. Awak cakap dengan saya 'awak, janganlah menangis...' Hm, bila orang cakap macam tuh dekat awak, mesti lah bertambah tambah tambah sedih kan? Hm haih, 11 hari bukannya sekejap. Nak dekat dua minggu tuh, okay lama lah jugak. Kalau cerita julia tv3 tuh mahu dah lapan episod. Masuk harini dah seminggu awak pergi, so lagi 3 hari saya nak tunggu. I'll keep waiting for you :') Don't you worry.

Dear sayang, please take good care of yourself. I love you & i miss you. xo