Dia pun minat Bieberrrrr....

Hi assalamualaikum..... Morning people! xo
Bagi siapa yang tengah baca ni blog ni time petang, good evening. Yang baca tengah malam & tengahari tuh, wish sendiri. Kahkahkahkah. Gurauan semata-mata :3


Dah lama tak update blog. Sebab exam mungkin, (tipu sebab sebelum ni exam pun update blog juga). Hahahaha. So, harini saya rasa macam rajin lah pula. That whylah datang nak bersihkan blog ni. Dah ada penyapu, mop lantai semua dekat tangan ni (anoyying). Okay bermula sebuah cerita. Al-kisah......

Cuma nak bagitahu yang dia pun suka bieberrrrr. As long as you love me~ (suara Selena Gomehhh) Hehe, we're schoolmate. Ramai cakap couple, tapi tak pun. Dia dah ada buah hati okay.... Eh yeke? Hentah main type je. Trolo~ Kitaorang ni macam Teman Tapi Mesra lah. Haaa centu lah :3 Hentah berapa banyak kali 'laaahhhhhhh' Hahahahaha! Budak baru dekat sekolah aku ni. Baru tahun ni dia masuk.... Tapi dah rapat macam dah kenal lama :o Whoots....

'Randy Pangalila' nama dia kengkawan aku panggil. Euw poyo en? Nak nama randy pangalila je, jodoh pilihan dari mak aku tuh. Hahahahahahaha! Mula malas nak tahu siapa si Randy Pangalila sekolah aku ni. Sebab betul ke macam randy, ke saja saja panggil dia centu. Tenenene~ Tapi tiba tiba ter-tahu juga. Eh cemana hentah boleh TER-tahu tuh.... Kahkah, bertemu di burung biru. Saya follow dia dan dia follow back (suara najwa latif). Lepastuh kawan, okay macam tuh je cerita dia....

Sweet en gambar atas tuh? Eh yeke? Kadang tengok bitter, salty semua dok campur dalam gambar tuh. Hahahahahahaha. Dah tak tahu nak cerita apa. Bye, muah :* Assalamualaikum.