Kena tipu.... Yeah hahahaha

Assalamualaikum....
Kemain dah lamo betul den tak update blog ni haa. Bukan tak ado cerito menarik yang nak dikongsikan, ado tuh ado tapi tak kan semuo den nak cerito kan? Hahahaha btw, i'm happy right now. Alhamdulillah, ahaks ahaks. Changed (Bahaso Nogori - Bahasa Malaysia) LOL.

02 december 2012 harituh genaplah umur aku 16tahun. Fuyoo tuanya kahkah, umur 16tahun tapi tahun 2013 aku dah tersenarai dalam 'SPM Candidates' Brahahaha, mesti pelik en? Takyah lah pelik kot. Aku pun lahir 1996 jugak, bukan '97 pun. Tidak den sangko sangko... Eh! Tidak ku sangka sangka HA-HA jadi birthday girl tahun ni ai ada kekasih hati lah siot. Hahaha yelah, bila birthday je mesti aku single... Malas ah couple hahahahaktui. Tapi tahun ni dok lagi k. Yang paling menyeronokkan ths year adalah, jeng jeng jeng... My kekasih hati buat suprised! Takojut den... Konon dia ni dah plan awal awal ah dengan kawan aku. Aku tak tahu pun (memang lah tak tahu dah kata suprise haihhh).

*bermulanya cerita*
Tarikh 03/12 si minaanot ni ajak ah aku keluar Key ell si si, dia nak belanja spaghetti & meatball. Dia tahu tuh favourite aku... Kitaorang 2 orang je keluar, sebab yg lain semua 'konon' busy ;( Si kekasih hati pengarang jantung ni kata nak pergi lepak rumah kawan dia dekat s.buloh, aku pun bulat bulat percaya. (Padahal kena tipu ni) Okay takpe, mybe next time keluar dgn dia. Sampainya kami di Klcc HA-HA, kitrg pun gerak ah Milano's fc. Tak sabar ni nak makan meatball... Phewwww penuh gila do! Takde tempat kosong, cari punya cari haaa jumpa lah meja kosong. Tapi meja ni menghadap sekelator (mati lah salah eja pun). Dia suruh aku tukar tempat si minaanot ni. Dia tak bagi hadap si sekalator tuh. Alasan dia, 'kau duduk sini lah lighting dia lawa, nanti nak ambil gambar cantik' HAHAHAHA bodoh je alasan si minaanot tuh. Aku tak nak! Yelah orang keras kepala en. Then....

Ada tempat kosong lagi tau, ktrg pun tukar tempat... Aku pun duduk ah tak menghadap sekelator. Kang tak pasal bergaduh pulak pasal tempat duduk je. Borak punya borak, tiba masanya spaghetti meatball ku dibeli. Kah kah, time makan tuh minaa asyik pegang phone je. Katanya meseg dengan bf dia, aku pun mati mati percaya. Tetiba ada someone dekat tepi aku dengan secara mengejutnya datang dengan cake secret recipe then kata 'Happy birthday sayang!' Double what?!?!?!?!?! Tadi kata pergi rumah kawan. Ni tetiba sebelah aku ni apa citer? Hahahahaha sumpah muka aku terkejut macam tak tergambar kan betapa buruknya. LOL, sampai tak selera nak makan dah. Kah kah, rupanya si minaanot tuh meseg dgn si buah hatiku bagitahu dkt mana ktrg sekarang. Tipu je kerja har har. Patut lah dia tak bagi aku hadap sekelator, nanti nampak si kekasih hati datang. Apa apa pun terima kasih bebanyak banyak banyak untuk si minaanot dan kekasih hatiku <3 Hihihihihi