Title? Hm haha idk....


Hi uolls. Assalamualaikum..... Fuhhh penat gila k sekolah harini. Nasib harini guwa tak puasa. Kahkah, sebab ada Senam robik untuk budak sekolah satu malaysia. Agak sewonok k senam robik dekat sekolah tadi. Gentle kelakar tahap dewa bila cikgu disiplin sekolah aku yang garang gila tuh menari dekat tapak perhimpunan. Omg~ Kennot stop laugh! First time ok tengok dia macam tuh. Kahkahkah.....

Single? Buat masa sekarang ni aku lebih bahagia. Now, i'm no need special boyfriend untuk sementara waktu. Pintu hatiku telah dikunci, cewah pOoyo nYewp... Kahkahkah. Btw, bestfriend aku semua single. So kitaorang memang team single. Haha bukan tak laku ok~ Agak "sedikit" jual mahal. Hahaha g-e-l-a-b-a-h nya hakOo.

Haaa k, harini sekolah aku dapat berita yang salah seorang pelajar sekolah aku telah kehilangan ibu dia. Hm sedih gila kan? Kalau aku mesti tak dapat terima kenyataan :-( Dia satu batch dengan aku. Tapi aku tak berapa kenal dia. Hm btw guys, sedekahkan Al-Fatihah buat arwah ibu dia k :') Kita pun taktahu hentah bila ajal kita....... K sampai disini je post kali ni. Ok bye, Assalamualaikum gais! Xoxo