Eh hm eh hm.....

Assalamualaikum uolls. Tajuk post kalini takde kena mengena dengan apa yang saya nak cerita. Haha takde idea duh. Haha harini sangatlah penat dan ter-sangatlah seronok ok. Masuk je kelas, kitaorang form4 hanya belajar time waktu pertama. Omg heaven gila..... Sebab ada bengkel motivasi apa benda hentah. Hanya untuk form4 ok *red carpet* Motivasi ni sampai balik ok. So tak belajar lah kan? Haha duduk dekat dewan, dengar motivasi kejap then main permainan. Haha gentle sewonok gila ok. Kami form4 dipecahkan ke 10 kumpulan. Haha saya and the geng dimasukkan ke dalam geng Ashraf Afiq. Ok best jugaklah team kitaorang. Buat logo lah, presentation about logo lah...... Best!

Haha yang kennot go, time presentation aku ambik mikrofon dari leader then aku cakap about logo. Suara macam hahahahaha dan aku cakap dengan laju. Omg~ Apa benda aku buat ni? Gentle time tuh rasa malu tak ada. Kahkah. Then dah buat semua tuh, team kitrg pun boleh duduk. Kennot stop laugh bila ada budak cakap suara aku comel~ Hahaha *flippashmina.jpg* Ok.................. Then habislah motivasi tuh. 

Semua dibolehkan balik. Tapi aku tak balik lagi. Teman ieda with pija pergi perjumpaan pengawas. Luls agak malu sebab aku takde kena mengena dalam perjumpaan tuh. Tapi sangat tidak percaya bila ada pengawas ni bagi aku lepak dengan diorg. Omg omg~ Then after tuh, ada lagi perjumpaan Krs. Haha banyakkan aktiviti harini? Ugh. So penat...... Tapi harini sewonok ah rasanya. Err panjangnya post harini. Trololo bye Assalamualaikum ^^