Salam Ramadhan :-)


Assalamualaikum and Hi! Salam Ramadhan kepada semua umat islam. Semoga Allah merahmati kita semua pada bulan yang mulia ni :') Tak sangka sekejap je dah puasa. Kan? Sebulan lepastuh raya. Omg~ Kennot wait. Hehe jangan tinggal puasa untuk lelaki~ Haha dan sesiapa yang bercita-cita untuk mengurangkan berat badan. Ni lah masanya~ Hahahahaha luls joke. Semoga berlumba-lumba untuk mendapatkan pahala pada bulan Ramadhan ni :-) Goodluck guys!

Kerush or Crush or Kerusi,
Sebenar hm sebenar hm sebenar hahahahaha. Saya pun taktahu saya just adore atau pun memang suka dia. Apa eh perasaan saya sekarang? Hentah .__. Suka dalam diam, dan tiada siapa pun yang tahu kecuali saya sendiri. Hahaha bongok sebenarnya org yg ber-kerush ni termasuk lah diri sendiri. Macam love clap half hand #OME Kahkah, tapi tapi tapi mana tahu saya ni kerush dia jugak en? Mana tahu..... Hahaha.

Hahaha hm haha hm *think* Saya dah takde idea. Sebab idea dah di habiskan di Twitter. Haaa follow mytwitter @ChywaaMuslim Ceh promot twitter sendiri. Anything just mention me. Okay? Hehe haa okay okay sampai disini je post kalini. Selamat Berpuasa kepada semua! Hehe Bye Assalamualaikum. Loveyaaa, Xx.