*Please smile baby :') *cough*
Assalamualaikum! Wassup bruhh? Semalam, harini dan hari yang akan datang saya dah digelar single. Why? Hm saya taknak susah kan parents saya & parents dia datang sekolah semata-mata kes sekolah saya yang "Siapa couple masuk disiplin & call ibu bapa" Err.... Such as teeettttt. Sebelum kena better kitaorang breakup dulu. Hm...... Disini bukan kes siapa tak sayang siapa dan siapa nak lepaskan siapa. No! Please jangan buat andaian sendiri. Siapa tak sedih nak biarkan 4bulan berlalu macam tuh je :/ Dont worry about me. Stay strong :')

Even kitaorang dah breakup, we're still friend! Kitaorang memang takkan fighting ha ha. Kitaorang satu sekolah. Kelas sebelah-sebelah. Satu batch pulak? Kan? So, hidup mesti di teruskan~ Chill :') Bila dah single takperlu harapkan text dari sesiapa selain Maxis. Ha ha ha. Btw you~ Thanks always ada selama 4bulan dalam hidup saya. Loving you keep me alive. Stay handsome and cool ok bruhh? Hehe. Ok bye Assalamualaikum :')