Hi...........

*Gambar paling mahal. Apa usha usha? Bayar ok! Haha jk
Assalamualaikum. Tujuan hamba menulis surat ini adalah untuk menanyakan khabar anda semua? Ha ha ha. Baca k? Hamba letak bedak lagi dekat surat ni. Haha puih puih :p Harini saya jadi baby sitter kepada 2 orang budak nakal ni. Yang sorang tak habis-habis pakai shawl then duduk depan cermin. Yang baby pulak, sentiasa nak suruh aku nyanyi lagu Twinkle twinkle little stars~ Hewhew. Penat ok.....

Cinta? Luls, kenapa mesti orang terjun bangunan demi cinta. Toreh tangan tulis nama couple konon nak tunjuk cinta? Why why? Kenapa cinta sesama manusia mesti menyakitkan? Hm *pasang lagu sedih* Saya tak suka dipaksa, saya taksuka awak besar suara dekat saya, saya tak suka so means memang tak suka..... Salah faham tuh perkara biasa lah kot in relationship. But why salah seorang takboleh nak turunkan ego even sedikit? Hm idk....

Cinta saya bukan macam bola. Tak dapat kejar dah dapat sepak. No! Lain lah kalau pemain Harimau Malaya yang sepak. Hahaha luls lari topik.... Please guys, "cinta perempuan bukan seperti bola" Ok bye assalamualaikum.