Unknown.



Ehem, hi there! Assalamualaikum :-) Kehadapan anda semua yang dikasihi, harap dalam keadaan sihat-sihat sahaja. Ahaks ahaks :3 Yelah sekarang musim jerebu kan, ramailah yang sakit termasuklah diriku. Ntah bila batuk & selsema nak ok ni. Pity me aite? Huhu, pray for me. Pray for me.... Ahaks ahaks *gaya rempit* Luls,

Harini kan saya tak sekolah. Sebab malas melanda diri. Haha kesahpew haku, sebab aku ni lah budak paling rajin datang sekolah. Selama 6bulan sekolah. 2hari "je" masuk harini aku takdatang. Rajin en? Well oh well~ So my mum yang tercinta pun bagi cuti. Harini sekolah ada lambaian kasih :3 Sebab cikgu kurikulum kitaorang nak pindah jadi pengetua dekat sekolah Puteri mana ntah. Haha habislah korang k... Sebab tuh lah aku tak datang, aku taknak duduk dekat dewan lama-lama. Sampai nak cakap pun takboleh~ Nanti pengawas marah, so better duduk rumah online.

Haaa untuk sukan sekolah aku tahun ni. Lupa nak bagitahu~ Winner of the rumah sukan is Biru Kasawari~ Oh My English! Hahaha rumah biru is myteam ok. Forever Blue Team~ Well, rumah biru memang hebat. Haha this year aku tarik diri dalam acara rumah sukan. Sebab aku dah malas nak lari .__. Nasib ada budak "baik" gantikan tempat aku. Ahaks thanks bebi! So aku jadi pesorak jelah~ Luls, tahniah kepada Atikah, Meili, Fais and Idon'tKnow he name. Dapat jadi olahragawan and Olahragawati Sekolah! Haha pewitt mesti bangga ah ni :p Haha lol bye,