#TwtUpKami

Hi Assalamualaikum uolls. Miss me or not? Dah lama ni tak update blog. Fuhhh fuhhh.... *hembus habuk* Padahal takde habuk pun. Haa annoying! Semalam en semalam, aku pergi TwtUpKami dekat Bukit Jalil. Dengan minaa, pyka and myra. Wuuu awesome (y) Kitaorang gerak pukul 12 sebab Bukit Jalil ter-sangatlah jauh dari Segambut. So pergilah cepat.... Sampai sana macam pukul 2 like thatlah. Woaa ramai jugak orang k. Taktahu nak gerak mana dulu, perut dah lapar. Kitaorang pergi makan dulu... Tunjuk gambar jelah k,


Pyca, Minaa and Me. Myra takde sebab dia yang snap. Ahaks ahaks, ce focus dekat belakang tuh. Megat AD woi ;o Twitfamous tuh. Hahaha dengan rambut afro dia.

Haha jangan jeles tengok gambar ni woi!!!! Haha ekceli aku eksaited gila K ambik gambar dengan diorg. Sebab aku gilakan Syed Shamim ♥ Gentle, aku nampak lakar lakar dekat dalam tuh. Haha p mati. Yang penting aku sebelah Syed. Hahahaha,

Tengok pipi aku. Mohon jeles k, aku ada... Kau ada? Hahaha aku sorang je buat. Pyca and Minaa taknak~ Hahaha bab conteng-conteng muka ni aku suka ah. Eh ingat ni free? Bayar k :p Haha ekceli malu nak buat. Tapi dah buat dah pun ahaks ahaks. Eh eh cukup lah sampai sini je k. Haha penat~ Bye Assalamualaikum *lambai tangan*