Really miss 2011.

Hi Assalamualaikum readers, i just wanna say "I really miss 2011" :-( Hm apalagi time birthday aku. 2 disember, tapi sambut 3 disember hari sabtu. Omg~ Rindunya weh..... Kitaorang lepak ramai-ramai dengan Yanaa, Pyca, Yuyie Maz-alan, Puteri Shahirot, Daniel Zaini, Syafiq dan ramai lagi..... Diorang nyanyi lagu Happy Birthday untuk aku. Hewhew, then aku dapat Teddy Bear  pulak dari adik aku Aiman. Hm rindu duh .__.

Dulu kitaorang rapat sangat K. Sekarang diorang hentah mana-mana, yang still contact pun melalui tuih-ter jer. Yelah, masing-masing tahun ni nak PMR katanya. Haruslah belajar rajin rajin en? Ahaks ahaks, dah lama sangat tak keluar KL sama-sama. Zaman hang KL dah pun ditinggalkan. Haa kad tuh comel en? Tuh awek siapa hentah bagi. Ha ha, thanks! Btw aku tak kan lupa time ni :')

Haaa, lastly goodluck dekat member member aku yang tahun ni nak ambik PMR :p Hahaha goodluck guys! Kalau ada peluang, kita lepak macam dulu lagi. Rindu sangat ni. Hewhew, k sampai sini je.... Bye Assalamualaikum.