Midvalley.

Hi hi hi there! Assalamualaikum :p K semalam aku pergi Midvalley. Sebab ada reunion class 3Cekal kata budak kelas. K dah siap siap semua, aku gerak dari rumah dengan Ieda, Kak Seha, and Fyyza. Tapi kali ni tunggu train tak lama, baru je duduk dekat situ train dah sampai. Tenenenene...... K dah sampai Midvalley. Haha sesak jugaklah dalam train tuh. Kitaorang naik tingkat atas sekali, jumpa bf Kak Seha then beli tiket wayang sekali cerita "Snow White and The Huntsman" Gentle gempak K. Kitaorang sampai pukul 1.30ptg, cerita tuh start pukul 4.30ptg. Sumpah bebulu tunggu weh. K takpe sabar, fyyza pun dah chaw tengok wayang dengan "Abang Angkat" dia. Tinggal aku dengan ieda. Budak kelas yang lain semua berpecah-pecah luls. K bosan, taktahu nak buat apa. Aku pun call minaa suruh datang. 1jam kemudian dia pun datang... Kalau ada dia tak sah tak bergambar. Haha chakk ^,^


Me and Minaa ♥
Haha K pahal kitaorang buat muka camtuh. Haha :3

with Ieda Husen♥
Comel en dia? En en en? Haha baju nak sama pulak tuh.

with Kak Seha ♥ *kakak Ieda*
Ok banyak lagi sebenar gambar aku dengan minaa. Tapi malas tunjuk :p Haha. After habis cerita Snow White tuh kitaorang pun balik..... Singgah rotiboy kejap :p Menunggu train pehh kemain lah lama K. Ntahlah hujan, nasib kakak aku baik jemput dekat KTM segambut. Hahaha k bla bla bla..... Taktahu nak cerita apa dah. Bye Assalamualaikum ;-)