Mekdi, Kepong.

Hi Assalamualaikum. K tadi aku and the geng antaranya Shyrah *me* Ieda dan juga Fyyza. Lepak Kepong semata-mata nak makan mekdi. Haha selekeh gila siot, padahal dekat Montkiara ada. K takpe, ada peluang nak jumpa Minaa kerinting luls :3 Hewhew guwa rindu dia. Hm taktahu nak cerita cmne, nah tengok *campak gambar*
Nak tengok gambar, kena tengok Toke dia dulu. Hahaa luls 1 2 3......

Comel? Hahahahaha K. Dan salah satu masalah aku bila pakai tudung bawal mesti sengget :3 Haha kesah pew janji comel. Hahahaha. Ok next,

Dari kiri Fyyza, Ieda and Me ;-D at Mekdi Kepong. Comel en en en? Time ni dah nak chaw, masa untuk pergi JJ jumpa Minaa, Alynn and Mira. K dari mekdi ke JJ pun mengambil masa yang agak lama *eyuw Bm aku* Haha luls.

K semua comel tahu dah. Hahahahaha banyak gila K gambar, tapi ni je aku boleh upload. Pandai-pandai ah nanti aku bagi gambar yang lain dekat korang. Dulu boleh ah upload dekat facebook. Tapi sekarang aku dah deactive fb. Haha K takde siapa kesah hahahaha. K ni last gambar :3

Sudah? Hahahahaha K. Best gila woi~ Rasa macam taknak balik pun ada sebenar. Hahaha heh over :3 Nak tengok gambar yang lain dekat twitter aku K @ChywaaMuslim Ok bye assalamualaikum :p