Hi uolls.


Jumaat, 25 Mei 2012.
Hi Assalamualaikum. Harini hari last sekolah, bukan last untuk selamanya K~ Haha nak kata sedih ada ah sikit. Sebab aku mesti rindu nak balik sama dengan dia~ Hm 2 minggu tuh. Ntah apa yang aku buat masa cuti yang agak bosan ni. Haa tadi sekolah aku sambut hari guru. K sumpah oshem (y) Tiap tahun memang sambutan hari guru kitaorang gempak. Haha k poyosnya....

Ekceli, aku nak cerita pasal "dia" Hm aku rasa dia sikit agak berubah. Kenapa? Hm ya aku tahu dia lebih happy bila dengan kawan-kawan dia berbanding aku. Aku just gf dia je :/ Tolonglah, aku nak kau yang dulu. I miss the old you and the old us. Yang happy, tak pernah bergaduh, faham satu sama lain. Tapi kenapa sekarang tak? Ke kau dah tak sayang aku? Hm sorry kalau aku selalu buat kau marah. Sebab aku ni kuat merajuk :-( Hm aku nak kita yang dulu. Hm bye assalamualaikum.