Ehem.

Hi Assalamualaikum. Hello. Tenenene :p K bosannya~ Gambar dibawah hanyalah hiasan semata-mata. Takde kena mengena k dengan apa yang aku nak cerita :3 Haha k letguww~
Hm hm, ekceli aku takpernah bergaduh dengan batch aku atau classmate. Setakat bla bla bla bla then baik balik, biasa letew~ Gentle takpernah gaduh sampai berhari-hari tak bertegur... Tapi kenapa tahun ni, tapi kenapa bulan ni? Before ni kita kawan kan weh? Kita rapat kan weh? Tapi tak sekarang. K aku pun taktahu kenapa benda kecik ni boleh buat sampai kita gaduh. Hm hm hm hm hentahlah....... Maaf,

Eh eh esok birthday My Best Pewen Nur Aziema Yasmi a.k.a Zee Yasmi. Happy birthday Bebi, May Allah Bless You. I hope our friendship never end. Xoxo hm even dah tak satu kelas tahun ni. Tsk tsk -____- Esok belanja aku ye anak Yasmi. Ahaks! Semoga semoga semoga dapat bf :p Lama betul ya menyingle. K aku dah taktahu nak cakap apa dah. Haaa dapat call free jangan lupa gayut dengan aku. Daaaa~

Danial, Dania, Dani, Dan, Da, D.
I miss you. I love you. I heart you. I hate you. I i i i... apa lagi? Hahaha i nak you masuk meminang :3 Haha eee gedik sia..... Hm you the reason when I smile, laugh, and sad! Hahaha love you as long as I can. Oh My English! Haha sampai sini jelah :3 Bye Assalamualaikum.