#TwtUpMerdeka @ Bukit Jalil.

Assalamualaikum....
I'm belieber, hang tak suka bieber ada ceq kesah? Ok sebenarnya bukan nak cerita pasal Belieber ke, Directioner ke, atau "er er" dekat belakang tuh. Hahaha itu hanya iklan seperti yang ada di youtube sekarang ni. Yang hang semua dok click "Skip Ad" tuh.......

Bermula lah sebuah cerita.................. (mengimbas kembali)

Pada 31 Ogos 2012 saya dan kawan kawan saya.... Hahaha ayat karangan bm siot! Macam ni, senang citer aku dah sampai sana. Menjejakkan kaki di Stadium bukit jalil dengan muka yang terkejut kerana mendapati Stadium dibanjiri orang ramai. Lulz, ramai gila ok. Dah macam orang tengok bola pulak dah. Tapi ni bukan nak tengok bola, tapi nak tengok PM (maybe) Time tuh rasa nak campak phone pun ada. Ok ni tipu, aku sayang Corby aku. Sebab 'takde line' Ok sedih.... Nak call orang pun takdapat. Kwajaa punya Maxis, tapi tak kwaja bila send Mms.

Tunjuk gambar jelah, malas pulak nak type pepanjang ni.....

Shyrah (me) & Minaa budak gemok yang dimana ada aku ada dia. Kami bukan berdua je. Ramai lagi senanya.... Tapi blog aku ni error pulak bila nak letak gambar banyak banyak (tipu)

Ardani, Faza Ashiqin, Firdaus Ahmadd, Ghani, Shyrah (me) & Minaa.

Takyah letak gambar bebanyak lah kan? Tidak lupa juga ucapan terima kasih kepada bas Umno, Segambut. Haa! Lupa nak bagitahu, senanya aku naik bas anjuran umno segambut ke Bukit Jalil tuh. Free and dapat payment lagi. Hahahahaha! Takdelah sesak nak tunggu train, lrt dan seangkatan dengannya kan? So rileks dalam bas. Makcik makcik umno semua sepoting gituh..... Hahaha dah takde cerita dah. Bye Assalamualaikum! *flying kiss*